נגישות אתר האינטרנט
ר.ק.ל.ט אחזקות בע”מ (להלן:”רקלט”) משקיעה מאמץ ומשאבים על מנת לספק ללקוחותיה שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בימים אלו החברה משקיעה משאבים כדי לאפשר נגישות מלאה ומבצעת שינויים בשירות ובנהלים, בהתאם לנדרש בחוק. החברה תמשיך ותפעל לשיפור נגישות השירות אותו היא מעניקה. להלן הסדרי הנגישות הקיימים בחברה נכון ליום
מהות אתר אינטרנט נגיש
אתר אינטרנט נגיש, הינו אתר המאפשר לאדם עם מוגבלות, לגלוש באותה רמת יעילות והנאה כגולשים אחרים, תוך שימוש ביכולות המערכת עליה הוא פועל ובאמצעות טכנולוגיות מסייעות לנגישות .
מידע על נגישות האתר
- אתר זה עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע”ג 2013.
- התאמות הנגישות בוצעו עפ”י המלצות התקן הישראלי (ת”י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
- הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן כרום.
- האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
- מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלולרי.
- מסמכים או סרטוני וידאו שעלו לאתר לפני אוקטובר 2017 ייתכן שלא נגישים באופן מלא. במידה שנתקלתם במסמך כזה או בסרטון, תוכלו לפנות לרכז נגישות האתר ואנחנו נדאג להנגיש לכם את המידע.
הצהרה על עמידה חלקית בתקן במקרה של תכני צד ג’
חלק מדפי האתר אשר הנגישות תלויה בתכנים שאינם של הארגון (תכני צד ג’) ולכן אנחנו מצהירים על עמידה חלקית בתקן עבור דפים אילו.
ישימות מיטבית לנגישות באתר האינטרנט
באתר אינטרנט זה, ניתן לגלוש בצורה מיטבית ונגישה באמצעות הדפדפנים הנפוצים ומומלץ להשתמש בדפדפנים הבאים: Firefox/ Edge / Chrome ובתוכנות קוראות מסך NVDA.
הסדרי נגישות מבנים
להלן הסדרי הנגישות הקיימים במרכז קבלת הקהל הממוקמים ברח’ יגאל אלון 157, תל אביב, 4629025 (קומה 1, חדר 112)
- קיימת חנייה נגישה לאדם עם מוגבלות אשר תותר לרכב בעל תג נכה. מיקום החניה הינו בחניון חיצוני פרטי בשם “אחוזת חוף”.
- קיים רצף גישה מהחניה לבניין משרד ראשי, דרך הכניסה למרכז קבלת הקהל ועד לקבלת השירות (כולל מעליות).
- קיימות עמדת נגישות לקבלת שירות במשרד הראשי.
- קיימים שלטי זיהוי והכוונה.
- מותרת כניסה למרכז קבלת קהל לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.
- במקרה הצורך, ניתן לפנות לנציגת השירות בעמדה הראשית כדי לקבל סיוע במילוי טפסים.
- במקרה הצורך, ניתן לפנות טלפונית/ במייל למענה אנושי מהיר כדי לקבל סיוע והכוונה פיזית לקבלת שירות במשרד הראשי.
דרכי פנייה לבקשות והצעות שיפור בנושא נגישות
ככל שהתגלו קשיים בתחום הנגישות במהלך הגלישה, האתר מחוייב להמשיך במאמצים לשיפור הנגישות על מנת לאפשר שימוש לכלל אוכלוסייה ובכללה אנשים ומוגבלויות.
החברה מעמידה עבור לקוחותיה אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות.
במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם.
פרטים ליצירת קשר באמצעות רכז הנגישות
יורי בורשצ’בסקי
יגאל אלון 159, תל אביב
טל 0527977445
rklt.tvl89@gmail.com
תאריך עדכון ההצהרה: 14/01/2024